04 września 2013

KOLOROWA TUNIKA

Witajcie Kochani. Dzisiaj piękny dzień i za oknem i tak w ogóle, w pracy całkiem fajnie się robi jak przez słuchawkę  telefonu słyszy się "miłego dnia " ;P i tak chyba z dziesiątki razy :) jak nigdy, tak sobie pomyślałam dlaczego nie mogły być miły ;)
Obiadek zrobiony w domku posprzątane wieczorem pójdę pobiegać, wrócę i ciąg dalszy miłego dnia spędze przytulona do mojego M i tak skończy się miły dzień :)
Dzisiaj strój adekwatny do nastroju :) kolorowo. Tuniczkę zakupiłam w sh, spodnie już znacie i buty też także miłego dnia Kochani, choć już się kończy :)








I coś miłego do ucha :)



10 komentarzy :

  1. oby więcej takich dni :) Super look, jeszcze taki letni, kolorowy :) I w okularach Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam takie łupy z lumpka:)
    Życzę Tobie samych takich miłych dni tulaskowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda z tymi spodniami :) mój dzień też był mily :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czyta takie pozytywne posty. A stylizacja jak zwykle trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło patrzeć na tak zgrabą i miłą dziewczynę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ,ze w takiej szalonej tunice pewnie bym nie wyszła ... Co nie znaczy ze mi się nie podoba ;)
    Podoba mi sie ! I bardzo pasuje do Ciebie !!!! Pozdrawiam Marzenko !

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu nie kochać lumpeksów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.